De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De reis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De reis naar Kreta

Blijf op de hoogte en volg Theseus

28 Januari 2013 | Griekenland, Kreta

Het is nu al een paar uur later. Mijn vader belde daarnet naar mijn iphone en zei dat we een vuurpijl af moeten steken als het doden van de Minotaurus gelukt is. Alsof het me niet zou lukken, ha! Over een paar uur komen we aan in Kreta, en dan wordt het lachen!
Het is eigenlijk best mooi weer, en de zee is rustig. Alle jongens en meisjes zijn volgens mij best bang, maar ik eigenlijk niet. De sfeer is daarom een beetje gespannen, maarja.

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn reis naar Kreta.

Op naar de Minotaurus... Kreta, here I come!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

Athene in zicht!

01 Februari 2013

Weer op zee..

30 Januari 2013

Ariadne!

29 Januari 2013

Verblijf op Kreta

28 Januari 2013

De reis naar Kreta
Theseus

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3755

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Mijn reis naar Kreta.

Landen bezocht: