Verblijf op Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Verblijf op Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Verblijf op Kreta

Blijf op de hoogte en volg Theseus

29 Januari 2013 | Griekenland, Athene

We zijn nu net op Kreta aangekomen, en er is daar een suuperknap meisje! Lang, bruin haar en grote blauwe ogen. Waauw. Ariadne heet ze volgens mij. Ze zei dat ze me wel wilde helpen met de weg naar de Minotaurus, maar ik heb haar hulp natuurlijk niet nodig. In dat doolhof kan ik gewoon mijn tomtom app gebruiken dus dat wordt niet zo moeilijk. Morgen is het zo ver, dan moet ik het doolhof in... Ik moet nu maar gaan slapen, want anders val ik morgen in dat doolhof in slaap.

Wow, ik hoor een keihard gebrul uit het doolhof komen. Dat zal de minotaurus wel zijn. Misschien is het toch een beetje link om het zonder Ariadne daar naar binnen te gaan. Oh gelukkig, daar komt ze aan. Ze zegt dat ze me nog steeds wil helpen, als ze dan mee zou mogen naar Athene. Dit is echt de mooiste dag uit mijn leven! De tomtom app heeft weer eens geen verbinding, dus geeft ze me straks een touwtje mee om de weg terug te vinden. Oud truckje, maar wel slim! Zodra ik die minotaurus heb gedood doet zij de deur open om ons uit te laten.
Ah, daar komt de koning. Hij loopt voor ons uit en daar is de deur van het doolhof. Hij smijt ons naar binnen en vergrendelt de deur. Het is helemaal donker, gelukkig heb ik een zaklamp bij me.
Dit is eigenlijk best wel eng... Holy shit ik hoorde daarnet weer zo'n harde brul. Ik moet al die kleine kinderen achterlaten hier, ik zeg wel dat ik ze zo op kom halen.
Nu loop ik hier helemaal alleen door het doolhof. Ik ga echt dood van de angst. Ik hoor de zware hijgende ademhaling, maar ik weet niet waar het vandaan komt. Damn, hij staat recht achter me! Nu wordt het pas echt link.
Hij komt recht op me af ik moet nu echt iets verzinnen..

En toen ging alles plotseling heel snel. Ik sloeg hem met mijn zaklamp steeds opnieuw en opnieuw. Hij is trouwens echt heel lelijk. Eindelijk viel hij neer. Ik heb de minotaurus verslagen! Ik rende snel terug naar de kinderen en ze riepen allemaal mijn naam: "Theseus! Theseus! Theseus!". Een van hen beloofde me zelfs de nieuwe iphone 20! Geweldig toch? Samen met Ariadne en de kinderen moeten we hier weg. Eens even kijken, waar zullen we heen gaan...?

  • 09 Mei 2013 - 14:33

    Mark:

    Mooi vanuit het perspectief van Theseus en het ademt een moderne sfeer.

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn reis naar Kreta.

Op naar de Minotaurus... Kreta, here I come!

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

Athene in zicht!

01 Februari 2013

Weer op zee..

30 Januari 2013

Ariadne!

29 Januari 2013

Verblijf op Kreta

28 Januari 2013

De reis naar Kreta
Theseus

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 578
Totaal aantal bezoekers 3617

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Mijn reis naar Kreta.

Landen bezocht: