Weer op zee.. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Weer op zee.. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Weer op zee..

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

01 Februari 2013 | Griekenland, Naxos

Jemig, we zijn nu al twee dagen aan het varen! Je zou bijna denken dat we rondjes aan het varen zijn. Ik hoop het niet, maar zeker weet ik het niet, want de navigatie is er mee opgehouden. Ik heb geen flauw idee waar we zijn. Ik vaar nu maar op m'n...eh...gevoel. Het komt vast wel goed, alleen heb ik het idee dat iets vergeten zijn... Wat zal het fijn zijn om weer thuis te zijn, ik ben toch wel een beetje moe van alle avonturen zeg!
De zee blijft maar ruig, de zwarte zeilen scheuren bijna, en we zitten dan ook de hele dag binnenin het schip. En de kinderen, die zijn druk! Ze werken me nogal op mijn zenuwen. Vanochtend hing er een onderaan de boeg van het schip in het water te vallen. Niemand die hielp, nee, Theseus mocht het klusje weer klaren. Ik hoop dus dat we snel land tegenkomen.

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn reis naar Kreta.

Op naar de Minotaurus... Kreta, here I come!